14 Eylül 2010 Salı

Selamnaber?

Size ananemden sesleniyorum. Evet ananemlere GÖÇ ettim. Zira bu kadar çok eşyam olduğunu bilmezdim. Valiz doldu taştı. VE EVET ANANEMDE İNTERNET VAR vayırlıs. Şaşırdın mı. Benim sülale teknolojik beyler. Dedem laptopundan msne girip benimle yazışıyor düşün.

Sonra gittim otobüsçü amcalarla muahbbet kurdum. 130-130a-E7 ler geçiyormuş okulun ordan. "Git şu durkta bekle ama bu durağı da göz hapsine al hangisi önce kalkarsa ona koş" gibi sinsi taktikler aldım onlardan. Uygulamaya çalışırım.

Eşyalarımı yerleştirmem de uzun sürdü. Teyzemden tişörtkatlamasanatınıninceliklerini öğrendim.Sonra ütü yaptım falan.Teyzem şu an ananemde ikamet ediyor 2 haftaya gitsin tam yerleşicem. Sonra ananem dedem ben çekirdek çitleriz falan.

Sen nasılsın ha? HA ? Oldu bay.

2 yorum:

  1. Ütüye gelirsin artık böböm.

    YanıtlaSil
  2. Ütü güzeldir ama tişört pantolon ütülüceksen. Sakın gömlek ütülemeye mutsuz, enerjik olmadığın bi anında başlama. SAKIN!

    YanıtlaSil