9 Eylül 2010 Perşembe

melaba

Selamnaber?

Hayat sıkıcı dostuum. Bizim buraya AVM açıldı manyak gibi fast food yiyorum. Hemde 2şer 2şer menüleri götürüyorum. Evet tek eğlence kaynağım bu iş.
Bu gün bayram maksatlı gezi yaptık. Sonra ben ananemde kalıcam la üniversite eğitimimin ilk başında. Evde boş oda var oraya yerleşicem haftaya.Ananem dedem ve ben. Balkonda çekirdek çitleriz artık. "evimizin oradan otobüs kalkıyor siyami ersek'in orada durakta iniyorsun okul oraya yakın mı" dedi dedem. EE TAM KARŞISI Kİ diye sevindim böyle.
İşin açıkçası "odakahvaltı6kişilikoda400TLcemiyetlealakamızyoktur" gibi bir olaya girmektense o parayı kendime ayırmak ve rahat olmak işime geldi. Hem Goethe Institut'a gidip almanca şeysine yazılcam yurda vereceğim parayı kullanırım. Sinsiyim.


BUNUSONRADANYAZDIM: La şu şarkıyı dinlemeyeni döverim. http://fizy.com/s/1liui9

4 yorum:

  1. ay kilo al fesfut ye çekirdek çitle güçlen sonra gel bazı bazı.

    YanıtlaSil
  2. Artık üniversiteli oldum diyorsun yani :) Şimdiden başarılar ve iyi yolculuklar :) Bu arada bayramın da kutlu olsun serkan.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim efendim. Sizin de bayramınız kutlu olsun :D

    YanıtlaSil
  4. BENİM LAFIMI ÇALMIŞ PİS.

    YanıtlaSil