16 Eylül 2010 Perşembe

2 günde yordun beni İstanbul

Dün gittim de kapısından döndüm ya paso müdürlüğünün. bu gün yine gittim. saat 10 da girdim 14'te kart elimdeydi. Arada geçen 4 saat boyunca yaşlı teyzelerlen ortam kurdum. Sıcağın alnında onlara kiremitten oturaklar yaptım hayır dualarını aldım falan.

Sonra kartımı aldım kadıköy iskelesine gittim. orda kocaman istanbulkart dolum makineleri var. 20 TL koydum. Kartınızı okutun dedi. OKUTMA YERİ ÇALIŞMIYOR. Tabii kartı okumayınca kağıt olarak verdiğim 20 TLyi bana alttan BOZUKLUK olarak geri verdi. Küfrettim falan. Sonra gittim uzun bi sıraya girip elden doldurdum.

Yoruldum ha.

6 yorum:

  1. ben hala sarı pasoları kullanıyorum lan. onu napıcaz.

    YanıtlaSil
  2. Bilmem. Yani sarı pasoyu bilmem. İstanbul cahiliyim.

    YanıtlaSil
  3. eylülde değiştircekmişiz lan zorla diyolar sora otobüse bindirmiyolar. istanbıl böyle bi yer.

    YanıtlaSil
  4. benim pasom yok ya bi ara almam lazım onu naıl yapıyoruz falan :P serkan seni daha çok yorar istanbul alışrısın emrak etme :)

    YanıtlaSil
  5. alışırım bence de. Ama zaten çok da yorulmadım falan.

    YanıtlaSil
  6. rezil insan seni, kepaze..

    YanıtlaSil