19 Eylül 2010 Pazar

ilk dersim de iktisatmış yarın. Bir matematik aşığı olarak çok sevindim.(şiringülücük)

Selam. Ben Serkan. ya sen kimsin. Arçelik ben çelik sen çelik. Komşu kızığğğ bana naz yapma kaş göz yapmağğğ oğğğ

Yarın okul açılıyor. Sabahın köründe kalkmalar başlasın.

İnsanlar saptadım benim bölümden. Saptama kriterim ise "danışman öğretmenin oya boyar olması" idi. Yarın sinsi gibi okula yayılıcaz kim ilk bulursa diğerine haber vericek. Sonra derslerimizi onaylatıcaz.BU BENİM PLANIMDI.

La o değilde. Salı ders 14te bitiyor. Akşam 20-22 arasına yine ders koymuşlar. Sinir sahibi oldum.

4 yorum:

  1. Ders seçmeler bitmeden nasıl derslere başlayacağız?

    YanıtlaSil
  2. Bilmem. Ders onaylatma işi var bizim bölümde ilk gün bi tek.

    Sizinki nasıl bilemem hepsinin tarzı farklı.

    YanıtlaSil
  3. bebeimsin. daha neler görüceksin.

    YanıtlaSil
  4. İlk günden bolca şey gördüm. Yazıcam sonra.

    YanıtlaSil