20 Eylül 2010 Pazartesi

ah çok değişik

Selamnaber ?

Ben okullu oldum la. Çok değişikti. Şöyle ki;

Rezil İstanbul trafiği sayesinde ilk derse geç kaldım. (neyseki ilk gün, neyseki devam şeysi yok)Bundan sonra daha erken kalkıcam.

İçeri girdim kartımı gösterdim falan. İnsan bi ok falan koyar. Mal gibi kaldım ortada. Hukuk fakültesini ararken kendimi eczacılık fakültesinde buldum. Sonra geri döndüm falan. Tuvaleti bulmam 15 dakkamı aldı.

Sınıf çok tuhaf. Önümdeki çocuğa konuşma maksatlı soru soruyorum. Sadece cevap veriyor. MAL. İnsan bana da bişiler sorar da dialog gelişsin. Hocalar da geldi merhabaselamnaberbay dedi gitti ilk gün diye. Saatlerce kimseyle konuşmadan oturdum. Benim gibi bir sosyal kelebek için korkunç bi durum.

Sonra çok sayın (cidden tatlı bi kadın ha) danışmanımın yanına gittim ders onaylatmak için. Kapıda bi kuyruk. Beklerken orada biriyle tanıştım benim anfidenmiş. OHA KONUŞABİLEN İNSAN FORMU diye tepki verdim. Kayıt işleminde sorun varmış saat 17 de gelin dediler. Bizde okulu gezelim dedik falan.

Dört duvarı kocaman binayla çevrili avlu nasıl esebilir bu kadar ? Mimar Damla cevap ver.

Bu da benim oturduğum yerden sınıf.


Öyle.

10 yorum:

  1. uç uç uç uç minik kelebek minik kelebek
    kon bir dala uçmak ne demek.

    YanıtlaSil
  2. olum ben 2 lysmede orda girdim.çok basit yerde nasıl bulamadın nasssıll!aynı sınıflaar.amfi 2,amfi 3.

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun iyimiş..

    YanıtlaSil
  4. hadi hayırlı olsun genç :)

    birisi bana altın dişli hayriye nin blogunun adresini yazsın.

    YanıtlaSil
  5. istanbul trafiğine alışrısn bak o sorun değil ayrıca 4 tarafı duvarla çevrili yerde esen rüzgara hald dilinde ceyran diyoruz biz serkan :D pencereler falan açıktır hani insan yaşıyor orada eser hava lazım :)

    YanıtlaSil
  6. yoo yoo, üniversitede olmanı hiç kıskanmıyorum.

    YanıtlaSil
  7. sınıf çok ciksmiş. göremezsin ordan öne geç. o ne öyle.

    YanıtlaSil
  8. agin; teşekkürler

    xcoach; teşekkürler ve ayrıca http://muzbotu.blogspot.com/

    orlando!; neden ki hı ?

    junior; trafiğe alıştım bile. Avludaki rüzgarda bildiğin dondurucu esiyor böyle daha değişik. Değişik.

    Laroş; biliyorum onu ben.

    Çariçe; görmeye gerek yok dinlesek yeter. Hukuk ya.

    YanıtlaSil