1 Eylül 2010 Çarşamba

bu gün çok değişik şeyler yaşadım

Kayıt yaptırmaya gittim marmaraya.

Bahçesinde sonu belli olmayan bir kayıt kuyruğu vardı. Ben de girdim sıraya.

Böyle kuyruk ilerledi falan derken içeri girdik. Sevindim ilkin. Sonra hüsrana uğradım. Çünkü;

İÇERİDE DE AYRI SIRA VARDI.

Sonra kayıtların alındığı bölümde de vardı sıra tabii. Mühendislikler tıp eczacılık ve hukuk günüydü. Hepsi için birer masa açmışlar hukuk için 5 ayrı masa. ADAMLAR 800 KİŞİ ALIYOR BORU DEĞİL.

Sonra 30 sn de kayıt yaptırdım, kartımı aldım "yabancıdiller yüksekokulbilmemnesi"ne gittim. İşte anfi adı altında bi yere aldılar bizi. "ingilizce dersinden muafiyet sınavı" olduk. 50 soruluk kağıtta şimdiki, geniş ve geçmiş zaman vardı.

Bi ara böyle bi baskı hissettim. Anladım ki sıkışmışım. Gözetmen hanımdan izin istedim tuvalete gitmek için. Git dedi. Ah keşke nerede olduğunu da söyleseydin be ablam. Bi o yana bi bu yana koştum bolca.

Sonra çıktım. Annemleri bulucam da dönücez. Kendileri telefonda "avludayız gel" dediler. Tamam da nasıl. Önümde pencereler var ordan avlu gözüküyor böyle. AMA KAPI YOK.

Bir o yana bi bu yana koşturdum yine bolca. İlk günden çok değişik izlenimler elde ettim yani.

bu da böyle bi anımdır.

9 yorum:

  1. daha çok şey yaşayacaksın yaşa da gör ben de seni göreyim herkes gününü görsün hadi bakalım üniversiteli genç çocuk :D

    YanıtlaSil
  2. bekleyelim de görelim o zaman hep beraber. :D

    YanıtlaSil
  3. işte benim oğlum. eserim ya marmara hukuk ya.

    hangi okulda var böyle yüz yıllık çınarlar? :D:D

    YanıtlaSil
  4. bende bu anına gülerim.

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsun bakalım genç :)

    YanıtlaSil
  6. Sena;

    Senin sayende kazandım annem.

    Elifereneskişehir;

    Benim dramım senin komedin mi oldu yoksa ?

    x-coach;

    Teşekkür ederim :D

    GTD; (kısalttım ama nasıl)

    elementary seviyesinde bi sınavdı. Yaptım gitti.

    YanıtlaSil
  7. bende öle diyodum. sonra 1 sene hazırlık okuycaksın dedilerdi. 7 senede bitti :/

    YanıtlaSil
  8. yok ya benim bölümde hazırlık yok zaten. Haftada 2 saatlik ingilizce dersinden muafiyet sınavıydı girdiğim :D

    YanıtlaSil