15 Eylül 2010 Çarşamba

istanbul cahiliyim

Öğlen 13 gibi otobüse bindim. 1Saat sonra kadıköydeydim. Vesikalık fotoğraf çektirdim. Tekrar otobüse bindim HASANPAŞA denen mekanda indim. "Paso müdürlüğü" idi sanırım ismi. Oraya gittim. Kapıda bir adam "sıra bitti yarın gelin" diyordu. Tek amacı "istanbulkart" çıkartmak olan Serkan tıpış tıpış geri döndü.Ananesinin evine geldi. kapıyı çaldım cevap yok. O kadar yol teptim sonra kapıda kaldım. Neyse dedemler geldiler de içeri girdik. İlk işim yedek anahtarlara el koymak oldu.

Yarın saat 8 de durağa gidip otobüse bincem. Bu sefer işimi erken halledicem sırayı kapıcam. İstanbul cahiliyim dedim zira burda işler sabahtan halledilirmiş,bilemedim ben onu. Öğreniyorum yavaştan.

o değilde sokaktaki çarşaflı kadınları "arap turist" sanan kişi benim küçük kuzenim oluyor. "bu yıl ne kadar arap turist gelmiş baksana serkan ağğbi" dedi geçen. Ne desem bilemedim sonra.

4 yorum:

  1. "İstanbul cahiliyim dedim zira burda işler sabahtan halledilirmiş,bilemedim ben onu."

    tabi ne sandın olom :D

    YanıtlaSil
  2. Ne bileyim bi yardım edenimiz fikir babalığı yapanımız yokki.

    YanıtlaSil
  3. yardım isteyen yokki.
    gel beraber yapcaz her şeyi sora

    YanıtlaSil
  4. SANA mı güvencem ?

    Tamam.

    YanıtlaSil