30 Ağustos 2010 Pazartesi

SENA BENİM GİZLİ KİMLİĞİMİ ÇÖZDÜ

8 yorum:

  1. Kese kağıdı da yakıştı he. CİDDİYİM.

    YanıtlaSil
  2. Dudaklarıma herkes hasta.

    YanıtlaSil
  3. tanrının adıyla oku :D

    YanıtlaSil
  4. serkan denilen yobaz aczimendilerin kocaeli yapılanmasına büyük katkıda bulunmuştur.günümüzde ise modern dinciler kervanına katılmıştır.kendisi harun yahya'ya taparcasına ona inanmaktadır.ve harun yahya kitaplarınıda büyük bir özen ile kitaplığında bulundurmaktadır.

    YanıtlaSil
  5. aaa serkanın kuşu var :D(nasıl anlarsan anla bunu ) ayrıca ben arakdaki kitabn üzerind ne yazıyo okuyamıyorum ya :/

    YanıtlaSil
  6. "BÜYÜK İSLAM İLMİHALİ"

    Babam at bu kitabı yazarı yobaz demişti ama atmaya üşenmiştim. O gün bu gündür orada durur.

    Kuş benim değil arkadaşın. Ailecek seyahate çıktılar bana bıraktı bakmam için. :D

    YanıtlaSil