22 Ağustos 2010 Pazar

mimsel şeyler

Mimlendim. Onu yazıyorum.

Sünnet. Çok değişik lan. Böyle kesiyorlar falan. "Manlyak mısınız ne kesiyosunuz" derdim şimdi olsa. Ama o zaman küçüktüm. Diyemedim.

sünnet kıyafeti: Hatırlamıyorum ki. Böyle bildiğin beyaz asalı bi şeydir heralde.

1gün önce: Kına gecesi yaptık. Büyük teyzem sinsice yaklaşıp ayağıma kına yaptı. HİÇ SEVMEM DE. Sonra teyzemler annemler falan devinimli devinimli göbek attılar böyle. Ben mal gibi gecelere kadar zıkkımlandım. Neden "mal gibi" olduğunu yazcam birazdan.

o gün: İşte teyzemin çalıştığı hastaneye gittik. Orda bana narkoz verdiler. Sonra Bİ uyandım kusuyorum. MAL GİBİ önceki gece gecelere kadar yemiştim ondan. Meğersem narkoz alınacağı zaman bir önceki gece erken yemek lazımmış. Böyle bi saat kustum.

Sonra işte eve geldik pansumanı açtık. OHA LAN SAÇ TELİ ÇIKTI. Devlet hastanesinde sünnet bu kadar oluyor. Ben de niye kaşınıyor diyordum. KÜÇÜĞÜM TABİİ.

--------------------------

Diğer mim. Bu mim de grace'ten. Çocukluk anıları gibi bir şey sanırım. Şöyle ki:

*Ben çocukken Candan Erçetin- ölümden başkası yalan parçasında AĞLARDIM LAN. Füngür foşur hemde. (evet hüngür hüngür ağlamam ben. O ne öyle BANAL.)

*Annem odama gelip toplamaya kalkınca "anne yine daatçam bırak" derdim. Hak verirdi bırakırdı.

* Oturduğumuz sitede manyak bi kız vardı. Böyle irice. Bütün küçük çocukları rehin almıştı. Zor kurtulmuştuk elinden.

*OZMO vardı yaa. Favorim. "ver iz may KEY" derdim ingilizce biliyormuş gibi. Key var ya anahtar. Onu ben "key" diye okudum yıllarca. Sonra "kii" olduğunu öğrendim.

*Bi de "winnie the pooh" vardı. Onun yüzünden de "tiger"ı hep tiger diye okudum. Orda öyle diyolardı. Onun taygır olduğunu öğrendiğim gün, bilmem kötü bi şey hissetmedim yani.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder