21 Ağustos 2010 Cumartesi

111

111 kişi olmuşuz gençler.

Şimdi benim bundan bi anlam çıkartmam lazım bence. 111 yani boru değil.

1+1+1=3

3*3=9

9*3=36 (evet bunu sonra fark ettim. çarpma işlemini bile yapamıyorum. MATEMATİK ÖZÜRLÜYÜM)

36+3=39

Oha lan 40 olmadı. O kadar da çabalamıştım oysaki.

6 yorum:

  1. 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1

    YanıtlaSil
  2. çakma bahçeli kaynıyor burası..

    YanıtlaSil
  3. gta, bu kadar gitme bu çocukların üzerine.
    ayıp. :D

    YanıtlaSil