15 Ağustos 2010 Pazar

bir genç ergen sıkılırsa

Bu gün ben ve maiyetim (annem babam yani) bir sosyal tesise gittik gibi bir şey. Orda arkadaşım ve annesi de vardı. Büyükler havuza gitti. BEN HAVUZ SEVMEM.

Eh tesisin klimalı tek yeri "tv odası" olunca kendimi oraya attım.Sonrasında 2 megapiksel olan telefon kameram ile sinsi gibi fotoğraf çektim. İnsan sıkılmayagörsün. Hep derim bunu.
Şöyle ki:
Erken emeklilik gibiydi. İnsanlar bütün gün orada oturup "halk tv" izliyorlar. Halk tv öyle ki; yaptığı 5 haberden 8'i CHP-Kemal Kılıçdaroğlu ile ilgiliydi. Ben de kitap okudum. (Amin Maalouf- tanios kayası. öneririm falan. güzel yani)

Sonra insanlar acıkır ya.Mesela burda yemek yedik.

Yeri geldi dondurma istedi canımız. O zaman da burayı kullandık.

İnsanlar şakır şakır okey oynuyordu mesela.
Sonra canımız sıkıldı arkadaşla, "hadi yeaa bu sıcakta gidelim oyun salonuna bi bakalım" dedik. OHA LAN SITRİT FAYTIR VARDI. "İnsanlar uzaya falan gidiyor biz hâlâ bunlarla oynuyoruz cıkcık" diye ayıpladım. Sonra çaktırmadan fotoğrafladım bunuda. İki el kapıştık.Bu arada sağdaki oyun var ya. Onun aynısını BEDAVA olarak şurda oynayabilirsiniz.

Ama o kadar da geri kalmış değil orası lütfen. bakınız:Adamlar "kantır sıtrayk"cı.
İşte akşama kamp ateşi yakma etkinliği varmış. Hazırlık aşamasını görüntüledim. O şey gece yanarlı dönerli oldu falan.
Sonra arkadaşla biz de ortama uyduk ve bir el tavla bir el dama oynadık. İkisinde de yenildim.neyse ne diyoduk. evet.

İşte insan sıkılınca böyle oluyor. Siz siz olun sıkılmayın.




9 yorum:

  1. hayriye ablan sana kurbaaaaağn olsun.
    daha sık yaz.

    YanıtlaSil
  2. şakır şakır okey oynayalım mı

    YanıtlaSil
  3. "Sonra arkadaşla biz de ortama uyduk ve bir el tavla bir el dama oynadık. İkisinde de yenildim." üzülme kuzum aşkta kazanırsın :P

    YanıtlaSil
  4. ben onu küçük yazmıştım. Okumayın diye.

    YanıtlaSil
  5. evet evet kesin aşkta kazanıcaksın :D

    YanıtlaSil
  6. güzel yermiş be...neresi ora? :)

    YanıtlaSil