20 Ağustos 2010 Cuma

organizasyon falan

Sınıftan arkadaşlarla son son topluca yemek yiyelim diye iftar düzenleyelim dedik.

İşte herkese ulaştım gelenlerin listesini yaptım falan. 13 kişiyiz. Telefonla gideceğimiz yeri aradım rezervasyon için.

-isminiz

--Serkan

-Tamam Erkan

--Hayır hayır Serkan.

Sonra işte konuşma bitti. Akşam oldu. Arkadaşlar erken gitmiş "rezervasyon var serkan seyhan adına" demişler.

Adam ne demiş biliyon mu? "Serkan Seyhan adına yer yok ama Erkan Serkan için var. "

Benim adım Erkan Serkanmış meğersem.

5 yorum:

  1. sen hayatın içinde aslında çok önemli bi yeri dolduruyosun, biliyo musun?

    YanıtlaSil
  2. biz seni bu mal hallerinle seviyoruz..

    YanıtlaSil
  3. x-coach; bilmemki acaba öyle mi :D

    agin; bende sizi seviyorum (kalp)

    YanıtlaSil
  4. bazen eski yazılarını açıp okuyorum ben.
    çok gülüyorum.
    twitter gibi. ama biraz daha hallicesi.
    bizim çaalar'a benziyosun e-disco'daki.

    YanıtlaSil
  5. Ya evet ben çok yazmıştım. Ama sonra baktım cidden "çok". sileyim dedim alttan alttan sildim biraz.

    O kişiyi de tanımıyorum. Ama ona benziyorsam iyidir kesin (H) :P

    YanıtlaSil