17 Aralık 2010 Cuma

evallaabijim

Otobüste 3 lapon vardı. Yok lan lapon değil yanlış yazmışım japon. Laponların burada ne işi var. Hoş japonlar geliyorsa laponlar da gelir. Onlar daha yakınlar. Sanırım?

NEYSE. İşte kendi aralarında "ohookisataku yiii" gibi şeyler diyerek konuşuyorlardı. Sonra biri benden kalem ve kağıt istedi. Verdim. Manyak gibi bişiler yazmaya başladı la. Sonra benim durağım geldi. "kalem sizde kalabilir yanee" dedim.

Can alıcı nokta: adam eyvallah dedi. 130 böyle bi otobüs. Körüklü kısmında durmak zor geliyor bana. Böyle bacaklarım bi yana kayıyor gövdem başka tarafa.

Bi de şey. Lan. Şu habere baksanıza. Dedemi ileride böyle haberlerde görebilmektir en büyük korkum.

5 yorum:

  1. torunum bnim yha xD :D

    YanıtlaSil
  2. oğlum o değil de ben anaannenle panpa olmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. @xg. ; efet yha

    Sena; gel panpa ol. Gel de ol.

    YanıtlaSil
  4. beni sever mi la? sevsin ben seviyom.

    YanıtlaSil