15 Aralık 2010 Çarşamba

eheytho

nabersiniz?

ÇOKsoğukLAN. Seviyorum bunu. Ama bu gün otobüs beklerken donmadım değil hani.

Bu gün 4 ders vardı öğleden önce ve ben 4ünde de uyudum. Çok değişik bi aktivite. Öğleden sonra da derse girmedik zaten. Felsefe ve bilim kulübü panel düzenledi İbrahim Kaboğlu da konuşmacıydı onu dinlemeye gittik. Pek doyurucu bir konuşma yaptı "Üniversitede özgürlük" konusu üzerine.

Neyse sonrasında eve döndüm otobüste sürünerek. Şimdi gidip.. ne bileyim yaparım bişeyler heralde. yatasım var.

2 yorum:

  1. birincisi; bugün neden hiç sesinin çıkmadığı belli oluyor.
    ikincisi: yarın ki sınavıma sen girsene.ben artık emekliye ayrılmak istiyorum, genç arkadaşım.:/

    YanıtlaSil
  2. birincisinin birincisi: uyuyordum genel olarak.

    ikincisinin ikincisi: Yarınki sınavına ben girersem AA alırsın şimdi öyle çok yüksek notlar da almak iyi değil nazara gelme. Saçmaladım evet.

    YanıtlaSil