4 Aralık 2010 Cumartesi

ah amca vah amca

Tiyatrodan geliyorum. Düşüş. Amanın o ne güzel oyunculuktu öyle. Çok beğendim cidden ki.

Ama işin komik kısmına geliyoruz. İzleyiciler arasında bir amca var. Çok yüksek sesle bir şeyler yapıyor. Şöyle ki:

Sahnede oyuncu "onu sadrazam yapmayın" diyor. Bizim amca "bak bak kendi olmak istiyor sadrazam" diyor.

Arka fondan 31 mart ayaklanmasıyla ilgili sesler geliyor. Bizim amca "60 80 ihtilalleri de böyle olmuştu hımhım"

Amcanın telefonu çalar "oyundayım çıkınca gelcem evet" der.

Gibi. Oyun komedi değildi ama biz bolca güldük.

bunusonradanyazdım: düşündüm de amca değil o. bildiğin dedeydi.

6 yorum:

  1. şu tiyatroları bana da haber vericektin. öyleossun.

    YanıtlaSil
  2. Haber versem gelecen sankim. Böyleossun.

    YanıtlaSil
  3. adam kültürel beyler, dağılın

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. olsun sen yine de haber ver. okay?!

    YanıtlaSil
  6. xavinin görümcesi; bahçelerde börülce oynar gelin görümce

    Sena; tamamdır.

    YanıtlaSil