26 Mayıs 2011 Perşembe

selam conem

Şimdi çok değişik şeylerden bahsedicem.

Öncelikle şu nefret suçları makalemi bitirdim (SONUNDA) hocama teslim ettim beğendiğini belirtti. Rahatım. Finallere 1 hafta falan kaldı. Rahat değilim.

Bizim anfide her türden insan var he. 200 kişi olunca. Misal çok eşliliği savunan bi çocuk bile var. Sonra benim bi kız arkadaş ayar oldu söz aldı çok eşliliği savunan arkadaş bi kadına 3. koca olmak istermiydi acabağ diye şarladı falan.

Etrafımdaki herkes çiftleşiyor lan. OHA. 4 arkadaşım 2şerli olarak sevgili oldular. Gençler seviyor lan.

Fransız Kültürde yeni sınıfımda bi kadın var. HASTASIYIM YA. Böyle çılgın bir tip içmiş de gelmiş gibi. Geçen bana Serkan kaç derstir deftersizsin istikrarsızsın sana defter alıcam demişti bu gün defterle gelmiş cağnım. Güzel de defter he.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder