9 Mayıs 2011 Pazartesi

cikcikcik

Merhaba insanlar. "Ne oldu bana" diye sorgular oldum çünkü açıp iki satır yazasım kalmadı. Çok feciyim a dostlar. NEYSE DRAM YAPMAYALIM.

Mükemmel'in karşılığı sanırım Candan Erçetin olmalı. Evet böyle olmalı. Bu nasıl zarafet nasıl güzellik nasıl aman aman. Zaten bi süre sonra arkadaşla ikimiz aşırı kudurduk kendimizi kenara attık sonra da göbek attık iyice. (evlilik programındaki teyze stayl) AŞIKINIM CANDAN diye sahneye atlayasım geldi falan. Böyle şeyler.

Sonuç olarak ben haftada iki gün Taksime gitmek zorunda olan bir er kişiyim. Yeni hocamız Türk he. Türk hocaların yabancı dile bakış açıları : gramergramergramergramer. 6 aydır Maryse hoca ile iki satır gramer yapmadık şimdi ilk haftadan 30 sayfa ödev çıktı başıma. DERTLİYİM.

Bi de bi de. Acıktım. Kahvaltı yapıcaz galiba. Ananem çay koyuyorum falan dedi gibi geldi.

Ayrıca kuşları severim. Onlar beni sevmez.İşte Kanıtı:

2 yorum:

  1. nasıldı candan'ın konseri?
    detaylar!

    YanıtlaSil
  2. Canım bitanem ilk yarı ağır topları söyledi,ki çok güzeldi. İkinci yarı kıyafet değiştirip geldi ayakkabılarını çıkarttı art arda kıpır kıpır şarkılarını söylemeye başladı. Arkadaşla ben yerimizde duramadık sevdim sevilmedim başlayınca kendimizi attık kenara.

    Çok hoş kadın ya biz sahnenin yan tarafında oturuyorduk normalde olsa sadece profilden görücez kadını ama her şarkıda mutlaka bi kere bizim tarafa da geldi biraz. Çok ince kadın. ah ah.

    YanıtlaSil