28 Ekim 2010 Perşembe

eheuheuhehehe

Nabersiniz janlar.

La İviçre'de 1930lu yıllarda bi "cıngar davası" yapılmış. Sabah bunu öğrendik ve akşama kadar "İsviçre'yi de çingenler basmış cıngar çıkarmışlar ehehehıehıehıeıe" diye eğlendik. Dört duvar arası olunca heralde böyle oluyor.

Pazartesi vizelerim başlıyor. İlk sınav medeni hukuk ama ben gidip yine Roma çalışıcam biliyorum. Mal gibi durmadan Roma çalışıyorum la. (Latincehavalıgeliyor)

Bu gün fransız gördüm çokca. İstiklaldeki "nostaljiktramvay"da gördüm. Sonra vapurda gördüm iki adet. Sonra birinin telefonu çaldı ve telefonda "trafik çok sıkışıktı vapurla geçeyoz yeaa" dedi kadın. O an bütün inancım sarsıldı. MEĞER FRANSIZ DEĞİLMİŞ. Neyseki eliferen'in sözüne uyup bir edith piaf patlatmadım oracıkta.

Eve dönecem ya. AKILLILIK EDEYİM de bu yağmurda E5 tıkalıdır gideyim banliyö trenine bineyim dedim. Şansıma modernbanliyöde gelmişti oysaki. Asıl şansımın gelmesi ise ; trenin tam 40 dakika boyunca pendik durağına yakın bi yerde beklemesi oldu. Adamlar görevliye bağırdı. Sonra başkaları "o adam da emir kulu gücün ona mı yetiyoryeaa" diye berikilere bağırdı. Ortalık karıştı. Sonra tren hareket etti herkes yerine oturdu. (yola ağaç devrilmiş de ondan kelli bir şeyler olmuş)

OHA şimdi ehliyet sınavının cevaplarını indirdim bakayım motordan geçtimmi la. Çok gerginim.

baya bi sonra : OHA LA geçiyorum galiba. 9 yanlışım var. Tam tahmin ettiğim kibin. OLEİİ.






14 yorum:

  1. Tam olarak 2 dakika düşündüm ne yazsam diye. vebuldum. bülentersoy.

    YanıtlaSil
  2. anastas mum satsana. (tersten oku)

    YanıtlaSil
  3. okudum. mutlu musun :D

    YanıtlaSil
  4. sen neden bu kadar malsın?

    YanıtlaSil
  5. senin gibi bir motor için zor olmasa gerek..

    YanıtlaSil
  6. EDEPSİZ.

    geçen seni E5 te görmüşler ?

    YanıtlaSil
  7. seni arıyordum..sölemediler mi peki..yine seni o bataktan çekmek için ben çabalıom..

    YanıtlaSil
  8. Ah agin vefalı dost işte. ÖRNEK ALIN.

    YanıtlaSil
  9. glaskasla trip atabiliriz sana bu yazıdan sonra. haberin olsun.

    YanıtlaSil
  10. Sırf sen yorum yaz diye yaptım zaten. SONUNDA. yıhıyh

    YanıtlaSil
  11. hahhaa. kesin öyledir genç :)

    YanıtlaSil
  12. bloguma bi uğra. süprüüüz. link yapıştıramıyorum buraya naalet.

    YanıtlaSil