11 Ekim 2010 Pazartesi

birgününözetifalan.hahayt.

Selamnaberjnms. Ayh chok seform szi yha XD

Girişi yaptım. naber la. sık sık yazamıyorum. ÇOK YOĞUNUM BEBEĞİİM. değil. üşengeçlikten.

İktisat'ın sosyal bilim olduğuna inanamıyorum. Eğer öyleyse ben bu gün bir sosyal bilim dersinde UYUDUM ve rüya gördüm. Hemde hocanın dibindeki sırada.

Roma hukuku hocasının "evetkimlergalatasaraylıbakalım" sorusu sonucu anfinin %80inin galatasaraylı olduğunu öğrendik. Misal bunlar çok önemli bilgiler.

Sonra agin ve juniorla buluşacaktım. Kadıköye indim. AGİN'DE geç kaldı.(çokşaşırdım) Sirkeciye falan gidecektik yalan oldu. Sonra biz de MODA denen yere yürüdük. Sahil kenarındaki gebze la. Yani insanlar olarak. Değişik. Saint Joseph lisesini görmek umudundaydım. Ama göremedim.

Sonrasında Bay J. aramıza katıldı. Bizi "dürümyiyelimyeaa" repliği ile aldı ve yolları birbirine katarak bi yerlere götürdü. Aklınca o dürümcünün yerini bulamayalım diye yaptı. o sinsiyse ben daha sinsiyim çıkışta gözümü açtım yerini öğrendim. Migrosa sırtını ver yukarı çık orada sol tarafta. Az daha yukarıda "butikeğitimmerkezi"nin ordan sağa dönüncede temiz tuvaletli mekana varıyoruz. Yıhyıh.

Naber ? Evdeyim ben. Ev sıcak. Ananem durmadan meyve yediriyor bana. Dedem ise bir çekirdek çitleme makinesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder