9 Kasım 2011 Çarşamba

Ben geldim. Evet. Bazı açıklamalarda bulunmam gerekli. 24 ekimden beri nerede olduğuma dair.

Biraz gizemli, çokça heyecanlı, azcık da imrendirici bir hikaye anlatacak değilim şu an. Bir yerde değildim yani. Aslında dünya üzerinde olduğum gerçek.

Tarla kuşuydu juilet'e bilet bulmanın verdiği mutluluğu zamana yaydım işte sonra. Gebze'deyim. Bayramlarda uğradığım mekan. Babam şu an "haydaaa" repliğini attı. Haber izliyor sanırım.

Bayram bildiğin geçiyor: biraz harçlık topla (öğrençiyisss), akrabaları ziyaret et, "ii byrmlr jnm :)" mesajlarını görmezden gel falan.

Asıl soruna geliyorum cumartesi günü vizelerim başlıyor. İlk vize de deniz hukuku. Deniz hukuku demişken ""bu gün ne giysem"e katılan kız bile geçen "denis huququ İsthorm ama phlmem ne olrrr XD" dedi ya. Size bi gerçek söyleyeyim.

Her 2 hukuk öğrencisinden 5i deniz hukukunda yükselmek ister ancak bunu başarabilen insan sayısı ise oldukça az onun için KAFA ÜTÜLEMEYİN ÇILGIN HUKUKÇULAR.

Üzerinde durulması gereken noktalardan biri de sınavlarımızın cumartesi başlıyor olması. Bu durumu marmara üniversitesinin mallığına veriyorum.

Ondan sonra genel kamu hukuku diye bi olgu var. Ve de Rukiye hoca var. "Antik yunandan soracağım" demesi üzerine Sokrates'in savunmasını okudum devlet'i okuyorum bu gün yasalar'ı ve aristo'nun politika'sını aldım. Bu çabalarım görülüyordur umarım? Kadın çok bilgili birisi, eh biz bilmeyince atar yapıyor ama seviyorum yine de.

Ayrıca yine sinirlendim Hindi Zahra'ya gidemiyorum ! Çünkü ertesi gün sabah dokuzda (yine cumartesi) Ceza hukuku sınavım var :((((:((( Cidden üzgünüm dostlar.

Ayrıca pulp fiction izlemek istiyorum ama çok uzun olduğu için güç bulup başlayamıyorum ne etsem?

Benim eyyorlamam bu kadardır.

BAK NE BULDUM. Benim yüzümü insan yüzüne benzeten doktorum ha burada. Canım yaaaaağ.

Çevirmenin notu: yazar ders çalışmak yerine bu gün ne giysem izliyooooooor!

6 yorum:

  1. Pulp Fiction süpeeeeğğr. Taparım.

    YanıtlaSil
  2. eyyorlamam :)) koptum gece gece. bi de pulp ficion candır.

    YanıtlaSil
  3. izleyeceğim sınavlarım biterse öncelikle.

    YanıtlaSil
  4. deniz hkku kafasındaki hatunla tanışmak istedim sirkan. ayrıca cumartesi niye sınav var lan ! ayaklanın bro !

    YanıtlaSil