10 Ekim 2011 Pazartesi

oha zaman geçiyor.

Selam canlarım. Günler sonra beraberizszzzzszs ;);));));));)););))

Bu gün doktora gittim sivilce izleri için lazer olma eğlencesine mayıs ayında ara vermiştik yine devam ettik. Tokatlanmış tavuk götü gibi suratım var şu an. Kıpkırmızı.

Onun dışında filmekimi festivali kapsamında Jane Eyre'i izledim sonra Tomboy'u izlicem. Güzel bi his hee. İki tane de tiyatro izledim kargaşa güzeldi doğum günü partisi ise benim açımdan aşırı sıkıcıydı. Cem Davran falan yalan yaniii önemli olan metin. ( :P:P:p.pp.p.pppppp. peeee)

Ondan sonra gittim "gerekçeli borçlar kanunu ;))))"na 35 lira gibi bi şey verdim sırf kanunu yapan gökhan antalya borçlar dersimize giriyor diye. KAFAM GÜZEL evet. Git cep kanun al ne var ki sanki. He.

Ondan sonra uluslararası hukuk dersimize bi hoca geldi. Herkes twittera "oha hoca sarhoş" diye yazmış (derste tweet atan insanlar var) Ağır ihmal dedi ben de arkadaşıma 90 derece döndüm ve ağır ihmalin latincesini sordum o sırada hoca üzerine alındı (??) bana "beyazlı bana mı dedin? Söyle bakayım ağır ihmali biliyor musun?" dedi ben de "evet biliyorum" dedim. Sonra birbirimize baktık böyle. Sonra devam etti. DEĞİŞİKS.

Sonuç olarak kırmızılı yüzüm ve ben böyle hayatlar geçiriyoruz. Ayrıca sünger boblu bardak aldım kendime.

5 yorum:

  1. birincisi haftasonu koşucaz, onaa göre :))
    ikincisi bardağını nerden aldın be genç, ben de istiyorum. (kıskancım.)
    ve son olarak derste konuşulmaz ayıp.. mesela dün uygulamada asistan bana soru hakkında mı konuşuyorsunuz dedi, aslında ödev tarihinin hocanın keyfine kalmasının nekadar saçma olduğunu söylüyordu arkadaşım. sonra benim arkam dönükken konuşmayın, yüzüm dönükken konuşabilirsiniz dedi. o.O yani asistan da "psycho".. :D

    YanıtlaSil
  2. Koşmak yok yürümek var.

    CarrefourSAdan aldım bardağı güzel he beğendim. Asistanlar bi değişik oluyor bizimki de asistandı :D

    YanıtlaSil
  3. ahaha ya bende hukuk dersinde zaman nası geöio anlamıorum. Hoca ders saatini 1 saniye geçirmeden ağzını açıyor "evet arkadaşlar en son kamu hukukunda kalmıştık.Kamu hukuku....." dersin son zerresine kadar devam ediyo. Kadının suratı ikiye ayrık, gözleri yavaş sanki dersi anlatan o değilmiş gibi; ağzı da makineli tüfek gibi.Birleştirirsek, masal anlatan ağaca benziyo :D

    Sponge bobçılar! bende kalem tıraşı, silgisi, t-shirt ü defteri var naaağbeer :P

    YanıtlaSil
  4. Hukuk herkesin derdi galiba. :D Ayrıca sponge bob çok güzel bi şey bence de. Seviyoruz.

    YanıtlaSil