18 Temmuz 2011 Pazartesi

hop.

Blogumun temasını değiştiresim var. Evet canım sıkılıyor. Ama blogun temasını değiştirmeye kalkışacak kadar değil. Dursun yani.

"bu hafta kavrulacağız!!!" tarzı bi haber okudum az evvel. Şu an olduğundan daha çok terleyebilme potansiyelim var demek ki.

Bu gün ev sahibimiz geldi sabah sifonu yapsın diye tesisatçı getirmiş. Mutfağın halini görünce "bekarlık sultanlık derler yalan di mi?yohyohyoh biz de bekar olduk anca bu kadar oluyo hehehe" dedi. Sonra güldük falan. Ancak hain kombi günlerdir su kaçırıyordu bu gün tam tesisatçı geldi su kaçırmaz oldu. Kıracaktım ha.

Glee'nin bitmesi üzerine yaşadığım boşluğu modern family izleyerek kapatıyorum. Bi de english grammar in use aldım onunla ilgilenicem işala.

Bi de Lady Gaga.

2 yorum:

  1. Valla kavruluyormuyuz haşlanıyormuyuz belli değil; doğa adeta o kadar yağmurdan sonra "nerde bu yaz yahu kış mı yaz mı belli deel" diyenleri duydu da öyle olmaz böyle olur dedi sanırsam...

    YanıtlaSil
  2. Damn it! demek istiyorum.

    YanıtlaSil