1 Mart 2011 Salı

öküz müyüz ki biz? AY İLAHİ yani iyi güldüm.

Nağber dıstıım ?

Hasta yatağımdan sesleniyorum canlar. Çünkü ananemlerde kalıyorum ve odamda iki kişilik yatak var. Ve hastayım. O zaman burası bir hasta yatağı oluyor anladın? Aslında şu an hasta değilim. Dün gece falan hastaydım. Bir metinde "hasta" kelimesini en çok kullanma amacını taşıyan bu yazımızın sonuna geldik.

Dikkat ettim koskoca şubat ayında 8 adet yazı girmişim sadece. Oha kurşun döktürücem nazar var.

Okula gitmeyip evde ne yaptım peki. Ananemle mısır patlattık mesela. Sonra mısırı yerken ananemin "bu patlamış mısır da kilo verdiriyormuş" söylemi ile karşılaştım. Her şey kilo verdirebilir ona göre.Ona göre hasta olmamın sebebi de dedemin akşam yemekte yediğimiz cacığı buzdolabından geç çıkartması.

2 yorum:

  1. Geçmiş olsun.İki kişilik yatak büyük bir şans hele bir de yanın doluysa.Şubat en kısa ay koskoca olmuyor yani.Anneanne uzman.son.

    YanıtlaSil
  2. gırandma senin noktanoktan neden o kadar büyük?
    noktanokta:burun göz kulak ağız (için fesat oğlum)
    tek tek cevap istiyorum.

    xoxo gittiği yerde ar namus bırakmayan hayriye.

    YanıtlaSil