1 Şubat 2011 Salı

bundan bahsedecek değilim.

Naber la ? Tatilimin 3. günü olduğunu belirtmenin ertesinde tatilde olmaktan dolayı ne kadar sevinçli olduğumdan, alarm sesiyle uyanmamanın harika olduğundan, aklımın çıktığından falan bahsedecek değilim.

Gebzecenter denen yere bi daha gidersem kusarım lan. O derece bıktım yani. Ama penguen kitabevi güzel. Babam ordan kitap almış sevindi. Gösteriyor falan. Annem de bana hediye gelen kitaplara dadandı ben okumadan okuyor sırayla. Dikkat ettin mi muhabbet dede-anane-okul ekseninde giderdi şimdi anne-baba-tatil ekseninde gidiyor.

ZİRA TATİL LAN. Aklım çıktı pardon. Bundan bahsedecek değilim.

Şundan bahsedeceğim. Filaş tivi ve devinimli dansöz. Yalçın abiye katılan adamın telefonunda erotik video bulunması akabinde video gözlerimizin önüne serildi. Koltukaltı yırtmaçlı kıyafet giyen balıketli bıngıldak bi kadının devinimli dansını izlemek ne tuhaf lan.


10 yorum:

  1. buralara hep işeyecem, hep.
    çünkü döndüm!
    bu arada tatilim bok gibi.

    YanıtlaSil
  2. kebap ye kebap. Kıskandım yine.

    YanıtlaSil
  3. Videosunu bulsam ya. Açar açar ölürüz. Gülmekten.

    YanıtlaSil
  4. serkanj(böledahahavalı) senden yeni bomba video mailleri bekliyorum. bu arada tatil sana yaramamış eksenin kaymış adamım :D

    YanıtlaSil
  5. Yalçınağbimakıyorkarşim. Yalçın Abim akıyor. Olayları çözüyür. Füzeleri atüyür.

    YanıtlaSil
  6. @keyfe kederzzz (böyle pek havalı değil)videolarımı beğendin bence. Komikli olmasalar da..

    Damla; anber la ?

    feanor; 16-15 saat uykudan sonra güzel tabii hayat.

    YanıtlaSil
  7. tatil algısı çok pis bi'şey

    YanıtlaSil
  8. algıda seçici olmak lazım ivit.

    YanıtlaSil